HTML

munka

Friss topikok

  • M3 János: "Tehát mindenki döntsön ízlése és belátása szerint, de azért egy pozitív változás lenne, ha nem a ... (2010.03.29. 19:15) Bakancs a Molnárkesztyű webshopban.
  • hav-ex: Bizony nem mindegy, kivel végezteti el az ember a munkát. A szép burkolóanyag drága, így nem túl f... (2009.08.10. 13:47) hidegburkolás

Linkblog

tapéta és parketta csere

2009.08.11. 15:54 space

A házfelújítás manapság a szerencsejátékkal vetekszik, már-már több, mint hazardírozás. Speciálisan akkor, ha nem akarunk vagyonokat kifizetni, meg kell elégednünk a korlátozott garanciával, a szavatosságot még hírből sem ismerő szakemberekkel. Ilyenkor érvényesül az olcsó húsnak..., ne is panaszkodjunk, ha itthon ár alatt akarunk egy ilyen munkát megúszni, nagyon nagy eséllyel bele szaladunk egy kóklerba, egy szélhámosba, egy trehány, link "szakemberbe". Vannak azért kivételek, csak szerencse és igen sok utána járás kell hozzá. Nem rég akadtam az ibstudio honlapjára, ahol pont az általam keresett szolgáltatásokat kínálták. Az ár is nagyon megfelelt, csak még a munka minősége volt kérdéses. Olvastam egy fogyasztói fórumot, ahol egy sorstársam posztját olvastam, aki hasonló cipőben járt és az említett kis céggel dolgoztatott. Kizárólag jókat írt, nagyon meg volt elégedve, ezért megkerestem őket. Az első, ami nem várhatott, az a laminált padló cseréje volt a hálószobámban. Egyelőre ezt a kis munkát bíztam rájuk és precíz, gyors és gyönyörű munkát végeztek. Volt a másik szobámban is egy kisebb rész, ahol feljött a laminált parketta, ezt is szépen megcsinálták. Mivel az előszobámban és a nappaliban is teljesen elöregedett a parketta felülete, a következő munka a parketta felcsiszolása, egyes területeken pedig a cseréje volt. A munkával annyira elégedett voltam, hogy bár nem terveztem, a tapéta cseréjét is velük csináltattam, hozzá teszem nagyon kedvező áron, és iszonyú gyorsan dolgoztak!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munka-jog.blog.hu/api/trackback/id/tr211303010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása